آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

بیوگرافی Ho3ein-Tnt
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه Rap روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


کفش کانگو جامپ
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان music و آدرس ho3ein-tnt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
بازدید : بار

او در شهر شبستر به دنیا امد و از سن 3 سالگی  به ادامه ی زندگی در تهران پرداخت...

اصلیت اذری زبان

وی در سن 18 سالگی به پوشیدن لباس های بزرگ و تریبه بگی علاقه ی زیادی پیدا کرده بود اما در طی 5 سال همه چیز عوض شد

و تریبه بگی به کنار گذاشته شد

اما وی از 14 سالگی شروع به گوش کردن اهنگ های رپ کرد و2سال پی در پی ایشان به اهنگ رپ گوش میدادند اما از 16 سالگی شروع به تمرین رپ کردند و تا سن 19 سالگی خود را شیفته ی رپ ساختند...

وی توانست در عرض یک سال تکس نویسی را کامل کند و تکس اهنگ های خود را خودش نوشت.



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت17:46---27 شهريور 1394
رسیدگی کن ب اهنگا مدیر اه

لیلا
ساعت3:14---8 اسفند 1393
س.دوس دارم اهنگ خودت خواستی برم حسینو گوش کنم تو گوشی وا نمیکنه
میشه حلش کنین مچکرم


ho3ein tnt
ساعت1:19---28 بهمن 1393
سلام عزیزا

امیدوارم با این ۳ اهنگه جدیدم

کنار بیاین;-)

ممنونم از اینکه نظراتتونو میدید و مطالبو میخونید


ب امید روزایه بهتر
دمت گرم مدیر جون زیر سایت


sahar
ساعت2:13---14 بهمن 1393
چرا کسی اهنگایه این رپره جدیدمونو پخش نمیکنه
ینی این همه حسودین؟؟؟
فقط بلدین بیاین بگین لینک لینک
کسی نمیدونه و نمیتونه چطوری ببرنش بالا؟؟؟؟
مشکل هزینس وگر ن الان کله سایتا اهنگایه حسین tnt بود
واقعا حیف اهنگات حسین جان
دوس دارم اهنگاتو داداشی


لیلا
ساعت15:49---2 بهمن 1393
سلام اقا حسین
میشه بدونم کجا میشه دید شمارو
چون خیلی میخوام بغله ی رپ خون اهنگ بخونم
درسته طرفدارتون خیلی کمه ولی باور کنین بعده چند مدتی خیلی باحال میشین....
دوست دارم منم باشم
صدا و قیافم و هه چیمم خوبه
سنمم 20 فقط خواستی ایدی لاین یا هرچیزه دیگرو بزار خصوصی بحرفیم منتظرم


ساحل
ساعت0:25---29 دی 1393
سلام حسین جووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووون
کاش میشد ادم تورو بشناسه
خیلی دوس دارم در کنارت اهنگ بخونم
خیلییییییی
بنظرم ی ادمه عجیبی هستی ک میخوای با اهنگات ادمو ی جوری کنی.
خیلی دوس دازم صداتو چون خودت ب دو سبک میخونی


حسین tnt
ساعت22:25---28 دی 1393
جا داره از مدیره وبلاگم ی تشکره ب خصوصی بکنم

خیلی لطف دارن

ک همیشه دنباله کارام هست

دوست دارم مدیر جون
پاسخ:لطف داری عزیزم وظیفمه


ho3ein tnt
ساعت18:50---23 دی 1393
سلام رفقا خودمم حسین...
یکی گفته بود حسین خودتی در جوابش بگم ک بله خودمم.
از نظراییم ک دادین خوشحال شدم امید وارم مورده پسندتون باشن اهنگام....
ایشالله تا 6الی 8 روزه دیگه 3الی5 تا اهنگ جدیدم میزارم تو سایت خوشحال میشم گوش کنید.
دوستون دارم TNT


پرستو
ساعت3:33---22 دی 1393
سلام.خوبی حسین جووون من ی عریبم ک عاشقه صدات شدم از زن کمترین اگه نزارین تطرمو دوس دارم اهنگاتو

behzad
ساعت10:51---21 دی 1393
جدید ترین رپر میشه بری جا حسین ابلیس
ولی خب اون مزحک میخونند
ولی تو بهتر باش
حسینtnt فدامدا


yashar
ساعت3:29---21 دی 1393

حصین جونه نگا عاشق اون تیکت شدم ک در مورده پدر مادرت تو اهنگ(ساختم خودمو) میگی....
جوووووونم راستی چاکرتم هستم رو حساب کن
بچه ها واقعا ببرینش بالا
دمتون گرم


مهدی
ساعت3:22---21 دی 1393
سلام من رفیقه حسین tnt هستم .... این حسین خوده خوده خوانندشه هرکی نمیدونه بدونه...

امیدوارم بترکونه ولی اونایی ک خدایی میخوان معروف شه حسین tnt اهنگاشو تو هرجایی ک میتونن بزارن تا منتشر شه بزودیم قراره بزاریمشون سایت rap3da

دستتون درد نکنه

ب کمکتون احتیاج دارم... باشه بچه ها؟؟؟


mohammad
ساعت20:12---16 دی 1393
دمت گرم وب باحالی داری..فقط نفهمیدم حصین tnt خودتی یا نه....!
پاسخ:مرسی.مگه مهمه؟چه فرقی داره؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 





آمار کاربران
افراد آنلاین : online

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 8345
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1